Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει, έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που έγινε η αποστολή της παραγγελίας.
Σε όλη τη διαδικασία μπορείτε να ζητήσετε καθοδήγηση από εμάς στο email info@e-vivliagora.gr ή τηλεφωνικώς στο 210 5761129.
ΛΟΓΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
1. Παραλαβή ελαττωματικού ή λανθασμένου κωδικού/προϊόντος: Αν στο προϊόν που αγοράσατε παρατηρήσατε κάποια κατασκευαστική ανωμαλία, που δεν οφείλεται σε κακή χρήση ή σας στείλαμε λάθος προϊόν, τότε μπορείτε να το επιστρέψετε είτε στο φυσικό μας κατάστημα «Βιβλιαγορά Περιστερίου» ή να το παραδώσετε στην εταιρεία courier (Γενική Ταχυδρομική) και να το αποστείλετε με δικά μας έξοδα αποστολής στη διεύθυνση: «Βιβλιαγορά Περιστερίου», Τζων Κέννεντυ 146, Περιστέρι, Τ.Κ.121 36, εφόσον πρώτα επικοινωνήσετε μαζί μας στο email info@e-vivliagora.gr ή τηλεφωνικώς στο 210 5761129.
2.Παραλαβή προϊόντος που ωστόσο δεν επιθυμείτε: Στην περίπτωση που παραλάβατε προϊόν που παραγγείλατε, αλλά θέλετε να το αλλάξετε με άλλο τότε επιβαρύνεστε εξ’ολοκλήρου με το κάθε κόστος μεταφοράς.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡOΪΟΝΤΟΣ
Βήμα 1ο: Επικοινωνείτε μαζί μας στο email info@e-vivliagora.gr ή τηλεφωνικώς στο 210 5761129.
Βήμα 2ο: Συσκευάζετε το προϊόν στην ίδια συσκευασία που το παραλάβατε ή σε άλλη συσκευασία που εσείς επιθυμείτε, αρκεί να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή και συμπληρώνετε τη σχετική φόρμα επιστροφής που θα βρείτε στο ακόλουθο link
Βήμα 3ο: Αναγράφετε τα στοιχεία του αποστολέα (Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Περιοχή, Νομός, ΤΚ, Τηλ) και του παραλήπτη (Βιβλιοπωλείο Βιβλιαγορά, Τζων Κέννεντυ 146, Περιστέρι, Αττική, ΤΚ: 12136, Τηλ: 210 5761129) πάνω στη συσκευασία.
Βήμα 4ο: Έπειτα παραδίδετε το δέμα στη δική μας συνεργαζόμενη εταιρία courier, Γενική Ταχυδρομική.
*Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς, αν πρόκειται για αναίτια επιστροφή προϊόντος ή επιστροφή προϊόντος, που φέρουν την ειδική σήμανση τυχαίας επιλογής χρώματος ή μεγέθους.
*Αν κάναμε εμείς λάθος αποστολή προϊόντος ή το προϊόν ήταν ελαττωματικό, τότε τα έξοδα βαρύνουν το κατάστημά μας.
*Είναι απαραίτητο να συμπεριλάβετε την απόδειξη αγοράς κατά την επιστροφή του προϊόντος.
*Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντος/ων, η νέα παραγγελία θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας με την αρχική.
*Για εποχιακά είδη (χριστουγεννιάτικα, αποκριάτικα, πασχαλινά και καλοκαιρινά) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ η επιστροφή τους μετά την πάροδο της κάθε περιόδου.
Επιστροφή χρημάτων γίνεται αποκλειστικά και μόνο στις παρακάτω περιπτώσεις και κατόπιν επικοινωνίας του καταστήματος με τον καταναλωτή-πελάτη:
Α) Παραλαβή ελαττωματικού προϊόντος
Β) Αποστολή λανθασμένου κωδικού προϊόντος
Ανάλογα με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας, αλλά και τον τρόπο που επιλέξατε να επιστρέψετε το προϊόν, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.