Το βιβλίο "Μάρκετινγκ: Αρχές-Στρατηγικές-Εφαρμογές" παρουσιάζει το ακόμη άγνωστο και παρεξηγημένο αντικείμενο του μάρκετινγκ και προσφέρει στο ελληνικό εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τοπίο μια πρόταση σύγχρονη που συνδέει τη θεωρία με την πράξη.
Διαστάσεις
24χ17
Κατηγορίες
Μαρκετίνγκ
Εξώφυλλο βιβλίου
Μαλακό εξώφυλλο
Εκδότης
Rosili
Αριθμός σελίδων
328
Ημ/νία κυκλοφορίας
2010-12-01 00:00:00
favorite_border Add to wishlist
My favorite products.
No favorite products have been determined just yet.